Adwords workshop

Adwords adverteren, we kunnen haast niet meer zonder deze kleine advertenties boven aan of aan de zijkant in de zoekmachine. Google Adwords neemt een steeds grotere positie in op de zoekmachine. Onderzoek heeft onlangs uitgewezen dat 2/3 van de klikken naar adwords gaan de overige gaan naar het organisch resultaat.

Het nadeel van Adwords is dat het snel al veel geld kost, en hoe kan je dit voorkomen en toch veel conversie of ROI behalen.

Tijdens de Basis Adwords workshop leg ik alle begrippen van google adwords uit.

  •  Hoe maak ik een Zoekwoorden Onderzoek

– Hoe vind ik de juiste zoekwoorden?
– Wat is het verschil tussen exact, breed en zinsdeel?

  • Campagne Opbouwen

-Hoe zet ik een goede campagne op?
-Wat moet ik allemaal instellen?
-Hoe stel ik locaties en extensies in?
-Wat betekenen alle begrippen bij campagne instellingen?

  • Advertentieteksten opmaken

-Wat is keyword insert?
-Hoe maak ik een goede advertentietekst?

-Waar moet ik op letten?
-Hoe stel ik de diverse kolommen in?
-Wat is CTR?
-Wanneer maak ik een nieuwe advertentie?

  • Google Analytics Rapportage: Meten is Weten een vluchtige introductie waarom Google Analytics koppeling nodig is bij het gebruik van Adwords.

Vervolgens stel ik voor dat we samen live de lopende campagne doorlopen en optimaliseren. Zo kan ik u laten zien waar u op moet letten en kunt u inhoudelijke vragen stellen over onderwerpen die nog niet aan bod zijn gekomen tijdens de Basis Adwords Workshop.

Interesse? Bel 06-14365600 of vraag een basis adwords workshop offerte aan

[raw]
[button link=”http://www.interprojets.nl/contact” style=”” size=”magic_pink” target=”_self”] Offerte
[/button]
[/raw]